ارسال و تحویل کالا

ارسال به سراسر ایران: پست سفارشی: ارسال از طریق پست سفارشی همراه با بیمه‌ی کالا، رایگان است و حداکثر 10 تا 12 روز کاری زمان می‌برد تا کالا به دست مشتریان برسد. تیم ارسال دلتاکالا همه روزه قبل از ساعت 13 مرسولات را به پست تحویل خواهند داد و کد رهگیری کالا را نیز همان روز ارسال خواهد شد.

پست پیشتاز: کالاهایی که از طریق پست پیشتاز ارسال می‌شود علاوه بر هزینه‌ی ارسال، دارای بیمه هم می‌باشد که مجموعاً 30 هزار تومان برای کالاهای زیر 10 میلیون تومان و 40 هزار تومان برای کالاهای بالای 10 میلیون تومان هزینه دارد و طبق ادعای شرکت پست کالا بین 3 تا 7 روزی کاری تحویل می‌شود.

طبق اطلاعیه شرکت پست، در شرایط کرونایی، تمامی ارسال‌ها به دلیل روند ضدعفونی کردن محصولات با مقداری تاخیر همراه است.

ارسال کالا در دلتاکالا ارسال کالا در دلتاکالا

کد تخفیف ویژه سبد خرید زیر 200 هزار تومان: برای استفاده از این کد تخفیف به صفحه رسمی اینستاگرام دلتاکالا (deltakala.ir) مراجعه فرمایید و وارد هایلایت ارسال رایگان شوید و از کد تخفیف استفاده نمایید.

نکات قابل توجه: 1- قبل از دریافت کالا از مامور پست حتماً بسته را باز کنید و قبل از امضا رسید پستی، از پلمپ بودن کالا مطمئن شوید و در صورت پلمپ نبودن، از دریافت کالا خودداری نمایید.

2- طبق قوانین اداره پست، کالا تا سقف 20.000.000 تومان بیمه می‌شود؛ چنانچه قیمت کالا بیشتر از 20.000.000 تومان باشد، در این حالت ارسال کالا از طریق دو روش زیر امکان‌پذیر است:

1- ارسال کالا از طریق اداره پست: در این حالت، کالا تا 20.000.000 تومان بیمه خواهد شد و با مسئولیت مشتری ارسال خواهد شد.

2- ارسال کالا از طریق باربری: در این حالت، کالا به صورت کامل بیمه و در نمایندگی شهر مقصد تحویل خواهد شد و هزینه آن به عهده مشتری است.