گوگل، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری جهان، هر سال محصولات جدیدی را برای کاربران عرضه می‌کند. یکی از تولیدات محبوب این شرکت، سری گوشی‌های پیکسل است. با معرفی هر نسل جدید، شایعات و اخبار متعددی در مورد ویژگی‌ها و طراحی آنها در حال پخش‌شدن هستند. در این مقاله به بررسی این شایعات می‌پردازیم تا بدانیم چه انتظاراتی می‌توانیم از این گوشی داشته باشیم.

دوربین

چیزی که همیشه در گوشی‌های پیکسل مورد تأکید قرار می‌گیرد، دوربین باکیفیت عالی است. در مورد گوگل پیکسل 4، شایعات حاکی از آن است که دوربین آن بهبود چشمگیری در مقایسه با نسل قبل خواهد داشت. بر اساس آخرین اطلاعات، منطقی به نظر می‌رسد که دوربین اصلی گوشی دارای سنسور 12.2 مگاپیکسل بادقت بالا و تکنولوژی Dual Pixel باشد. همچنین، گوگل قرار است از یک سنسور تشخیص عمق TOF (Time of Flight) برای بهبود عکس‌هایی که در شب گرفته می‌شود، استفاده کند.

طراحی

در حال حاضر هر اطلاعاتی که درباره طراحی گوگل پیکسل 4 عرضه شده، اشتباه است، به نظر می‌رسد گوگل بر اساس مدل‌های قبلی خود اقدام به طراحی پیکسل 4 کرده است.

شایعات حاکی از این است که گوشی دارای صفحه‌نمایش OLED بادقت 1080x2280 پیکسل و به نسبت بزرگ‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی خواهد بود. به‌علاوه، پیکسل 4 از تکنولوژی نمایشگر Always-on Display بهره خواهد برد که به کاربران اجازه می‌دهد اطلاعات‌ پایه‌ای را همیشه مشاهده کنند، حتی در حالت خاموش بودن صفحه‌نمایش.

عملکرد

شایعات در مورد عملکرد گوگل پیکسل 4 نیز متنوع است. بر اساس آخرین شایعات، گوگل پیکسل 4 با پردازنده اسنپ‌دراگون 855 و حافظه رم 6 گیگابایت همراه خواهد بود. این ترکیب، باعث افزایش قدرت و کارایی گوشی در اجرای برنامه‌ها و بازی‌های پیشرفته می‌شود. همچنین، گوگل قرار است که پیکسل 4 را با سیستم‌عامل Android 10 عرضه کند.

امنیت

گوگل از قابلیت تشخیص چهره و اسکن اثر انگشت در محافظت از اطلاعات کاربران در گوشی‌های پیکسل استفاده می‌کند. درباره مدل بعدی، شایعات نشان می‌دهد که گوگل احتمالاً از تکنولوژی قفل دیجیتالی IR 3D با رزولوشن ژاکاری پیکسل در پیکسل 4 استفاده خواهد کرد. این ویژگی، به کاربران امکان افزایش امنیت دستگاهشان را می‌دهد.

البته لازم به ذکر است که تمامی این موارد همچنان در حال بررسی و تأیید نهایی توسط گوگل هستند و باید منتظر اعلام رسمی از سوی شرکت باشیم. اما باتوجه‌به گذشته و سابقه عالی گوگل در ارائه محصولات باکیفیت و امکانات پیشرفته، انتظار می‌رود که گوشی گوگل پیکسل 4 نیز بتواند توقعات کاربران را برآورده کند.


برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

نظرات کاربران

0 نظر